Publicat de: Valentina Gabriela Dumitrescu | martie 10, 2020

Despre nebunia asta

De prin luna ianuarie, a început nebunia cu gripa asta chinezească. Ok, o gripă, un virus, despre care unii virusologi, spuneau acum vreo 10 zile, că este mai slab, decât virusul gripei sezoniere.

De când a apărut  „musiu” COVID-19, gripa aia sezonieră, din cauza căreia în România se anunţau zilnic, unul-două, decese din cauza ei şi plângea presa cu lacrimi de crocodil, că nu se găseşte vaccinul antigripal, acum, nimeni nu mai spune nimic. Doar Coronavirus, în jos şi acelaşi Coronavirus, în sus.

Buuunnn. Se pare că în pofida existenţei zidului chinezesc, care se vede şi de pe lună, virusul ăla a reuşit să ajungă şi în Europa. Şi ţara pe care a ales-o ca şi obiectiv major a fost Italia. Păi cum altfel? Aici se face turism, nu glumă. Au mai urmat şi alte ţări, printre care şi Belgia. Şi aici sunt muuuulte locuri de vizitat.

Şi uite aşa toate autoritaţile ţărilor europene, au început să recomande spălatul mâinilor, cât mai des posibil. Greu frate. Chin major. Au dispărut şi de vreo lună şi ceva măştile alea de protecţie şi gelul dezinfectant. Şi unii belgieni, chiar au început să folosească gelul ăla, îşi mai pun şi fularul la gură, deci încearcă să se protejeze.

Dar câţi din ei se gândesc că apasă butonul de la uşa tramului, se ţin de barele din metrou, tram, bus, tastează codul PIN la plata cu cardul, pun mâinile pe coşurile magazinelor unde fac cumpărături. Şi pe astea poate sta bine merci virusul ăsta.

Azi la un magazine COLRUYT, unde am intrat să cumpăr căte ceva, am spălat mânerele căruciorului cu dezinfectant antibacterian. Şi nu pentru că vezi doamne dau pe dinafară de teama zburdalnicului ăsta mic, ci pentru că am văzut o fază super greţoasă şi scârboasă. De felul meu nu mi se face greaţă prea uşor, dar, azi am crezut că-mi dau stomacul afară.

Iese un tip din magazin cu coşul plin. Până aici, nimic ieşit din comun. Dar omului I s-a cam umplut nasul. Şi-şi sulfa ăsta mucii în parcare, de am crezut că se hâie magazinul. După asta îşi ştege mâna pe mânerele căruciorului. Dacă mi-a scârbă de ceva, mi-e scârbă de mucii şi flegmele de pe stradă. Luaţi cu voi, băi nesimţiţilor batiste de hârtie, lăsaţi-vă secreţiile nazale şi bucale în batistele astea şi apoi aruncaţi-le la coşul de gunoi.

Şi pentru că aveam la mine o sticluţă din aia cu dezinfectant ce se foloseşte la călătoria cu avionul, am şters mânerul căruciorului pe care l-am luat, de nu a fost aşa aseptic, nici când a ieşit din fabrică. Mi-am luat şi mănuşi din alea de unică folosinţă (dar îmi sunt super mici) şi mi- am promis că nu mai plec fără dezinfectant şi batiste de hârtie la mine.

Uitaţi-vă bine ce coş luaţi de la magazine să nu vă treziţi cu surprize, de genul : muci, flegme şi alte cele. Chiar şi COVID-19

PS – îmi cer scuze pentru scârboşenia postării, dar chiar nu m-am putut abţine. Şi mi-e o foame de leşin, dar nu pot mânca, numai gândindu-mă la ce am văzut.

 

 


Răspunsuri

  1. […] când au văzut că-n Italia lucrurile degenerază. În 10 martie anul ăsta am scris : https://jurnalulunuiscorpion.wordpress.com/2020/03/10/despre-nebunia-asta/ , dar am scris-o nu cu gândul la belelele care vor veni, ci din motivul explicat în postare. În […]


Lasă un comentariu

Categorii